8 veckor :)

För 8 veckor sen låg jag på operationsbordet och var helt borta. Idag sitter jag här och är nästan helt "återställd". Eller kanske inte återställd men mår väldigt bra. Har inte gjort så mycket på mitt sommarlov men lite saker har jag hunnit med. Som har varit på Ullared, i stugan, hälsat på kusin och hennes familj och lite till. Allt går bra men saknar att få träna och har inte fått badat i sjön på hela sommaren, tur att vädret inte har varit det bästa för då har jag inte missat nåt ;)

Nästa vecka blir det att åka till Linköping och bli röntgad. Sen tror jag inte att jag ska träffa doktorn förän i november/december. Som tur är har allt gått bra och har pratat lite med andra som har opererat sig och vissa som har korsett. De är kul att prata med andra som har gjort samma sak. Dom förstår mycket bättre med tanke på att dom har upplevt det själva.


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej! Kul att läsa din blogg. Är själv opererad i Linköping nån vecka innan dig bara, lite kul, vi var på avdelningen samtidigt:)Blev opererad bakifrån, T4-L2 av Peter men har träffat Hans med.Vilka kotor är du opererad? Hoppas allt går bra för dig! du får gärna maila mig. Kram Elin

2009-08-12 @ 16:53:58
Postat av: Fredrik

Hej Fredrik igen! Jag sprang snabbast på 100 meter min första gympa timme efter det himmelskt tråkiga stilla sittande halvåret.



Du kommer fladra fram på handbollsplanen när du är tillbaks. Till dess får du bli mästare på taktiken.

2009-08-17 @ 08:18:10
Postat av: amanda

Hej det va jätte kul att läsa din blogg!! jag är 14 och ska opereras för slolios om en vecka!! du fattar inte hur nervös jag är!! men de kanske du vet... hehe jag har 59grader shit du hade 70 något.. hehe jag har en fråga.. har du ont i ryggen nu?? jaag är rädd att jag kommer ha ont typ resten av mitt liv! snälla svara innan ja opereras(14sep) kram /amanda du kan adda mig på msn / [email protected] så kan vi prata lite de skulle va kul!

2009-09-04 @ 21:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0