Dag 6:)

Natten är som sagt var lugn och jag sover väldigt bra. Idag
ska bülowdränaget bort. Det är en slang i ryggen som blåser
upp lungan och tömmer den på blod och sårvätska. Det är inte
skönt att ta bort stygnen som den sitter med och inte slangen
heller. De tar även bort det kontinuerliga morfinet men har
fortfarande pumpen kvar så jag kan få smärtlindring när jag får
ont. Står upp och även idag är det ombäddning av sängen.
Till lunch äter jag en hel pannkaka med jordgubbsylt. Smakar
lite bättre idag. Men dricker tre näringsdrycker om dagen för att
få i mig näring. På eftermiddagen blir det att röntga lungorna.
Allt ser bra ut och på kvällen åker pappa hem till Karlskoga igen.
Lina har sin studentbal imorgon. Äter en till pannkaka på kvällen
och lite mediciner och CPAP. På kvällen får jag en vetekudde till
min axel som gör väldigt ont. Somnar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0