Lite uppdatering =)

Jaa veckorna rullar på och allt går bra. Både med
ryggen, skolan och handbollen. Har spelat match igen,
gick väldigt bra! Denna gång åkte jag också i backen,
haha. Inget kändes konstigt och man känner att man bara
vill spela mer. Imorgon, söndag, spelar vi match hemma
mot Torsby serieledarna. Bara vi gör allt vi kan så är jag
nöjd!

Den 7 maj ska jag till Örebro för att röntga ryggen för att
sedan åka på ettårskontroll. Kontrollen blir väll i slutet
av maj början av juni. Men denna gång kommer jag inte
att få träffa dr Hans Tropp utan hans efterträdare. Hans
ska tydligen flytta till Danmark och jobba. Men de ska nog
bli bra med en ny doktor.
Herregud vad fort det har gått nu på slutet!! Känns som
de va nyss jag opererades fast ändå känns de så länge
sen.

9 månader och 17 dagar efter op

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0