Lite av allt!

Allt går bra och det rullar på. Jag går på sjukgymnastik en gång i veckan för att träna upp hela kroppen igen. Inte bara ryggen utan hela kroppen. Ska dit imorgon och träna och på fredag ska jag till röntgen. Efter det är det att vänta efter ETTÅRSKONTROLLEN :D F*n vad snabt det har gått från 6 månader tills nu!!! Hoppas hoppas att allt är bra, för vill f*n inte göra allt detta igen.
Själva operationen kan jag gå igenom igen, men att ta sig tillbaka till vardagen, handbollen och livet vill jag inte uppleva igen. Man tror inte att man blir så beroende av andra som man blir. Under veckan på sjukhuset var nog det västa för mig att inte kunna äta men även att inte kunna duscha själv. Men eftersom man förhoppningsvis bara behöver gå igenom det en gång så ska jag inte klaga. Jag har ju gjort mitt.
Folk tror inte att det är så vanligt med skolios som det är. Jag känner två stycken som har grov skolios, har 11 stycken på msn och vet säkert 10 till som har kraftig skolios.

Ni som läser min blogg, har ni frågor får ni gärna ställa dom. Jag svara på alt jag kan. Vill ni prata över mail lr msn så skriv med eran mail/msn adress så addar jag er =)


Nu ska jag ut och springa och sen träna lite styrka =) älskar att träna!!!

Kommentarer
Postat av: -

du kan få adda mig om du vill ! finns d nån sida där jag kan skriva msn ??

2010-06-16 @ 22:43:35
Postat av: Hej

hej fick du inte äta eller kunde du inte?, tappade du mycket vikt?, lite konstigt fråga men vem hjälpte dig att duscha?, och är din läkare bra förstår han dig eller känns det som han mera säger hej så här är det hej då?

2011-03-31 @ 16:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0