2012-05-10

Snart 7 månader sen min andra operation gjordes. Lever exakt som innan förutom att jag är så grymt otränad. Efter min första operation började jag träna lugnt efter 3 månader så då han jag inte tappa så jättemycket men efter denna operation sa min doktor att jag absolut inte fick träna på 6 månader så de har jag inte gjort heller. Bara lite styrka här och var men inget som påverkar ryggen. Har tränat en handbollsträning i mitten på april och i förrgår var jag och sprang orientering. Det var nära döden upplevelser båda två! Min kondition är så kass, jag klarade av att springa typ 500 meter sen var jag tvungen att gå för de va så jobbigt. Så nu ska jag dra i gång träningen på riktigt för vill tillbaka till min gamla vanliga träningsform igen. Nu orkar jag springa 500 meter, för ett år sen sprang jag göteborgsvarvet (21km) och om ett år ska jag springa det igen har jag bestämt mig för!

Återbesök hos läkaren väntas måndag den 21 maj!

2 år, 11 månader och 7 dagar efter första operation
6 månader och 22 dagar efter andra operation


Kommentarer
Postat av: Emmie

Hej!

Jag har skolios men har inte opererat mig. Jag har otroligt dålig kondition, känns som att lungorna är nedsatta med ryggen. Hur har du tänkt att lägga upp för att uppnå bra kondition? Vill jag

med, hihi :)

Kram!

2012-05-11 @ 20:37:32
Postat av: Julia och Hazal- Skoliosbloggen

Det är så roligt att höra att allt går bra för dig! :)

Var det pga träningen som din rygg blev sned igen eller var det bara otur? :)

2012-05-12 @ 00:01:03
URL: http://julhaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0