2012-05-23

I måndags var jag tillbaka i Linköping på återbesök. Träffade inte Tropp denna gång utan Peter. Han tyckte allt såg väldigt bra ut och var väldigt nöjd med mig. Det är jag själv med hihi (a)
Var även upp till avdelningen där jag låg och hälsade på lite. Gav en chokladask som tack för allt! Dom måste ha sjukt mycket patienter men ändå kommer dom ihåg en, rätt bra tycker jag.
.
Göt mina sista skoldagar nu. Bara idag och imorgon kvar sen på fredag åker vi till Cypern på studentresa. Ska bli underbart! Sen väntas det bal och student:)
.
2 år, 11 månader och 20 dagar efter första op.
7 månader och 5 dagar efter andra op.


Kommentarer
Postat av: Julia och Hazal- Skoliosbloggen

Vad bra att allt ser fint ut! :)

2012-05-23 @ 17:15:16
URL: http://julhaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0