2012-10-25

Har äntligen fått svar på röntgen. Eftersom jag fick en väligt hård kram för inte så länge sen så var jag lite orolig att nått skulle hänt eftersom jag haft ont. Men röntgen visade inget fel som tur är! Allt såg jättefint ut och inget hade hänt, så nu kan man andas ut lite. 
Som ni kanske förstår så är en av mina värsta tankar att jag måste läggas in en tredje gång, skulle vara en av de värsta/sämsta saker som skulle kunna ske. 
 
Lite läges update med. Jobbar och sliter här i min nya stad. Trivs som fisken i vattnet på jobbet, men Stockholm i helhet vet jag inte än men man måste nog lite tid :)

Kommentarer
Postat av: Julia och Hazal- Skoliosbloggen

Ojdå! Vilken tur att allt såg bra ut iallafall <3

2012-10-25 @ 21:14:14
URL: http://julhaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0