2 år sen idag!

 

Kommentarer
Postat av: Frida Höfling

Hej.
Jag råkade hamna på din blogg av en slump och såg att du opererats två gång, från sidan och bakifrån, jag har också opererats på det viset..fast tre gånger och i nacken två gånger.
Det får mig att minnas att se dig.
Gjorde min första nack- och ryggoperation när jag var 14 med några månaders mellanrum efter fem år med korsett. Jag blev väldigt rak men hade alltid ont (men det var som att min doktor inte kunde ta det till sig..för jag var ju rak..) men på 5 årskontrollen konstaterades det att jag var sne igen och jag sattes upp på väntelistan till nya operationer (det tar ju sin lilla tid det där). Jag opererade nacken i september 2009 och ryggen i april 2010..dock lossnade mina skruvar och jag fick åka in igen och opereras i juni -10. Dom där ryggarna lever sitt eget liv minsann.

Hur går det för dig nu?

Mvh Frida

2014-01-26 @ 22:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0