Återbesök gjort

Skrev ett långt inlägg igår när jag satt på tåget ner till Linköping men det rederades tyvärr så gör ett nytt försök nu. 

Var på mitt sista (!!!!!!) återbesök hos dr. Tropp igår. Ryggen ser jättefin ut, så underbart skönt att höra. Dock är jag väldigt stel, stelare än vad man borde göra så han tyckte jag borde besöka en sjukgymnast och börja stretcha. Jag är väldigt stel i mina lår och rumpmuskler och detta påverkar att jag får ont i min ländrygg. Så för att jag ska få mindre ont måste jag börja stretcha. Så ska verkligen försöka med detta nu!!  Röntgenbild ska jag försöka få upp någon dag när jag fått den.

En annan sak som jag också skrev om igår var att jag sprang Lidingö Tjejlopp i söndags. 10 km i teräng och väldigt mycket backar. Extremt jobbigt med tanke på att jag inte tränat på kanske 3 år? Men jag hade ett mål på 70 min och jag gick i mål på 69 min och 39 sekunder så jag är väldigt nöjd med det!! Har haft ont i hela kroppen efter loppet men inte i ryggen så de va väldigt skönt!!  Känns verkligen som att ryggen inte är ett stort problem längre.

Har fått lite frågor på senare tid, och vill ni ha svar snabbt så lägg till mig på fb eller skicka ett meddelande där. Tittar bloggen nästan varje dag men dock är det inte alltid jag orkar skriva ett inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0