Svar till Sibella

Hej! Jag ska opereras andra gången nu i dec, och jag är jätte nervös, och jag undrar om man får går igenom sammasak? Som första operationen? Hur länge fick du vara i sjukhuset, och hur länge var du borta från skolan? Skulle vara tacksam om du skulle svara! :)

Hej!
Tråkigt att höra att du behöver operera dig igen. Varför behöver du göra det? (Nyfiken som jag är)
Det är beroende på hur stor din nya operation är. Min andra operation var mindre (4 kotor istället för 7 som första op) men man går tyvärr igenom samma sak igen. Vissa saker är lättare så som att du vet hur allt går till osv och vissa saker är svårare så som att läggas in= du vet vad som väntar dig. 
Vid andra operation var jag på sjukhuset i 12 dagar, detta berodde på att jag fick en infektion i ärret och var tvungen att stanna kvar för att få antibiotika. Skolan var jag helt borta från i 5 veckor sen började jag vara där i etapper. En lektion om dagen för att sen bygga på med fler och fler. Var nog tillbaka helt efter 8 veckor skulle jag tro. 
Massa lycka-till-kramar! 

Kommentarer
Postat av: SIBELLa

Hej! Ju jag skulle operera ryggraden eftersom den var fortfarande sne.. ja hade typ 8 kotar.. men denhär operationen var värst än den första.. men e glad att allt gick bra.. och att min rygg blev rakare kram !

2013-12-19 @ 00:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0