2012-06-23

Sitter hemma hos pöjken min och väntar på maten som jag själv lagar. Igår var det midsommar för den som missade de. Firade först i stugan med familjen och sen på kvällen var det grillkväll hos mig, eller ja de va syrran som hade hand om allt så jag var gäst i mitt egna hus - trevligt trevligt! Kvällen var riktigt kul och rätt sjuk! Spelade även brännboll och idag så känns det i kroppen. Har ju som ni märkt inte tränat allt för mycket på senare tid så träningsvärken sitter i och ryggen känns av, fast det är nog också bara träningsvärk (hoppas jag!).
Börjar jobba på måndag med så nu har jag "flyttat" till örebro med. Testa på att bo själv eftersom Micke jobbar i Stockholm på vardagarna. 
Ska försöka att få in nya bilder på ärren och från röntgen någon dag! :)
 
3 år och 20 dagar efter första operationen. 
8 månader och 5 dagar sen andra operationen.

Kommentarer
Postat av: Julia och Hazal- Skoliosbloggen

Ska bli kul att se! :)

2012-06-23 @ 22:35:56
URL: http://julhaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0