5 månader 1 vecka och 4 dagar!

De va de där med att uppdatera bättre! men men, har inte hänt
så mycket sen senast. allt rullar på som vanligt, har även börjat
träna mer nu. mellan 2 och 5 dagar i veckan. mest handboll blir
det men även rehab, styrka och kondition. har börjat hos sjukgymnast
nu också. tränar djupa magmuskler och tror de ä djupa axelmuskler.
bygga upp kroppen igen ;)
i början av december ska jag och röntga mig igen, hoppas att allt är okej!

idag har jag jobbat tre timmar och sen var jag  och tittade på handboll.
dom förlorade stort, hade inte förväntade mig nåt annat :P men nu
ligger jag nerbäddad i soffan och tittar på film och äter godis!

<3

Kommentarer
Postat av: Vendela

~Hej~

Jag har nyss fått veta att jag oxå har skolios,känns inte specielt kul men vad ska man göra?På tisdag ska jag prova ut en korsett å' träffa läkaren igen...Oroar mig mest över träningen,idrotten på skolan och så kläderna förstås!

Ska läsa mer i din blogg senare,ska rusa till skolan nu!

Tjing!

2009-11-27 @ 08:22:39
URL: http://cherryize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0