4 månader+5 dagar eller 18veckor+1dag =)

Stämmer helt, 4 månader + 5 dagar sen jag blev opererad.

Kom hem från handbollsträningen för en timma sen, om min sjukgymnast
skulle läsa skulle han nog inte vara så glad. Men dr.Hans har sagt att om jag
orkar, vill och kan så får jag träna fast det är 6 månader man ska ha uppehåll.
Bara jag inte får ont. Men inte så var det passningar, skottträning och lite
sammarbetsövning mellan kant och ytter nia. Om man säger så här så gick jag
in 50% och jag brukade köra runt 90% så då ser ni att jag ar det lugnt.

Men allt flyter på bra, både med ryggen och skolan. Imorgon ska vi gå 1mil
med skolan. Kanske inte så kul nu när man tänker på det men det blir säkert kul.
Vet inte om jag har skrivit det någon stans men jag går på Karlskoga Idrotts-
gymnasium (gamla Walther's gymnasium) med sam ekonomi inriktning handboll.

Nu ska jag äta lite och sen ladda inför våran promenad imorgon.

God natt på er alla!

(ska försöka bli bättre på att uppdatera)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0