Handboll och lite sjukgymnastik

Fick en fråga angående vilket handbolls lag jag spelar
i och jag tror inte jag har skrivit de någonstans ;) haha.
Men jag spelar i Karlskoga HK F-93/94 kan ju samtidigt
skriva att vi spelar i värmlands serien ;D

Matchen lördags gick hur bra som helst!! Vågade och de
lönade sig. Två skott och ett mål från kant, ett genombrott
med mål och ett genombrott som blev till straff. Men det
kändes bra och var såååå kul! :D

Nu ska jag äta och sen åka till träningen och träna. Och
just ja, var ju till sjukgymnasten igår och gjorde styrketest.
De gick bra, hon tyckte att mina benmuskler var bra men
mina bål och axelmuskler är smäre. Så ska dit nästa vecka
och få ett nytt träningspogram. Hon tejpade även axeln åt
mig medtanke på att jag har så ont i den. Slog i den rejält
på träningen förra  veckan och sen tre träningar på de var
inte så bra. Men de ska nog bli bättre nu!

8 månader 13 dagar efter op

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0