Kryckor

God morgon!
Nu har lilla klantiga sofie vart i farten igen.
Spenderade hela min kväll igår på akuten.
Eller ja först lite handbollsträning.
Vi höll på o satsade fram och tillbaka
och i sen satsning vred jag foten och det knäckte till.
Direkt till akuten och
ja efter några timmer fick jag komma hem.
Fast med en spricka i foten.
Gips och kryckor i 4 veckor nu.
Bra start på handbollssäsongen :/

Tyckte inte att jag har spenderat
tillräcklig med tid på sjukhuset ;) hehe

Update!
Inget gips längre!!
Det va ingen spricka i benet
utan bara ledbandet som är utdraget.

Kommentarer
Postat av: julia&hazal-skoliosbloggen

kika gärna in på vår skoliosblogg!



kram julia&hazal<3

2010-10-22 @ 19:54:27
URL: http://julhaz.blogg.se/
Postat av: Bella

heej :D

Jag ska operera den 7 feb och undrade om du skulle vilja länka.

Kram Bella

2011-01-22 @ 00:39:34
URL: http://skoliostjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0