2011-11-12 / frågestund

Okej har insett en sak, jag suger på att blogga! Har all tid i världen så ska inte skylla på de. Jag glömmer helt enkelt bort det eller bara tycker att det är jobbigt. Tyvärr är det så, så ni får ta att inläggen kommer sällan. Men tittar in flera gånger varje dag för att se om det är några nya kommentarer och dom svara jag på, så gott jag kan:)
Men så länge tills jag hittar tillbaka till bloggsuget då kör vi en frågestund. Ställ frågor, så mycket eller så lite som ni vill, om de ni känner att ni vill ha svar på. Skolios, mig, handboll, livet, världen, ja vad vet jag, fråga på så svarar jag i ett inlägg sen. Kanske tar med lite gamla frågor med. När svaren kommer, ja de märks, men slutet av nästa vecka kanske blir bra.
Puss o kram på er alla fina som besöker min blogg trotts att jag är en usel bloggare;)

Kommentarer
Postat av: julia och hazal- Skoliosbloggen

kände du att det var någon skillnad mellan denna och den gamla operationen? Tex om någon av dem gjorde mindre ont osv:)

2011-11-14 @ 19:20:56
URL: http://julhaz.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja! :)

Jag längtar sååå mycket! Men jag oroar mig fortfarande för att behöva operera mig ..

2011-11-15 @ 15:10:50
URL: http://johannasskolios.blogg.se/
Postat av: Sarah

Hur många stygn hade du i ryggen och hur långt är ärret?

2011-11-22 @ 20:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0