2011-10-25

En vecka efter operation idag.
Har inte riktigt haft ork att uppdatera.
Haft lite för ont och varit lite för trött.
Men just nu är jag rätt så pigg och inte allt för ont.
Sover inte så mycket på nätterna
så sover igen på förmiddagarna.
Vart uppe o gått "på riktigt" idag.
De andra dagarna har jag gått till toan som längst
men idag har jag vart uppe i ungrfär 10 min och gått.
Helt slut i huvudet när jag kom tillbaka till sängen.
.
Hade egentligen kanske fått åkt hem igår eller idag
men har början eller nått sånt till infektion i ärret
så är kvar på övervakning för det.
Hoppas på att får komma på torsdag iaf.
.
Nu ska jag titta film och sova lite.
.
7 dagar efter andra operation

Kommentarer
Postat av: Julia och hazal- Skoliosbloggen

Hoppas det inte blir någon infektion så att du får komma hem snart!

Många kramar från oss!<3

2011-10-25 @ 15:31:19
URL: http://julhaz.blogg.se/
Postat av: Johanna

DU är stark! Lycka till med allT!

2011-10-25 @ 18:01:21
URL: http://johannasskolios.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0