2012-06-19

London resa var underbart bra! Var så nervös vid säkerhetskontrollen eftersom jag inte hade mitt intyg med mig men de gick bra både dit och hem :) de enda som var lite jobbigt va att jag inte är så van att stå och gå så länge så ryggen gjorde lite ont här och var. Men de löste sig med en fikapaus och lite panodil.
.
En fråga till er som läser min blogg. Varesig ni läser varje dag eller om detta är första gången.
Tycker ni det är bra att jag skriver mer än bara om vad som händer just med ryggen (så som London, student osv) eller ska jag bara hålla mig till det dom handlar om skolios? Snälla svara på detta så vet jag vad ni vill läsa:)


Kommentarer
Postat av: Julia och Hazal- Skoliosbloggen

Sv: okej vad tråkigt att ni inte får se röntgenbilden som ni tagit :)

Svar: sv: fast de får jag endå, min läkare brukar maila mina bilder till mig :) hihi
Sofie Karlsson

2012-06-21 @ 22:12:56
URL: http://julhaz.blogg.se
Postat av: Julia och Hazal- Skoliosbloggen

åh men vad snällt av dom! :)

2012-06-23 @ 21:47:23
URL: http://julhaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0