2012-06-28

Snart slut på denna jobbvecka. Ska bli skönt med helg för då kommer ju som vanligt min älskling hem, men denna helg så åker även jag hem och träffar det saknade folket i Karlskoga. Ska även hinna se Maskinen spela på statt när dom ändå är i stan. Men tillbaka till jobbet. Även fast jag städat, cyklat i mängder (2mil bara idag), handlat mm så känner jag inte av ryggen vilket är väldigt skönt! 
 
Blev ett kort inlägg men vet inte vad jag mer ska skriva :)
 
3 år och 25 dagar efter första operation
8 månader och 10 dagar efter andra operation

Kommentarer
Postat av: Julia och Hazal- Skoliosbloggen

Sv: Ja det känns lite ja! Hade nog känts mer om det var på ärret så det är skönt ändå ;)

2012-07-10 @ 21:07:59
URL: http://julhaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0