Röntgen gjord

Då var magnetröntgen för axeln gjord. Bara att vänta på svar. Hoppas de ser nått, fast inte nått som är allt för dåligt. Undrar fortfarande om detta har någonting med ryggen/operationerna att göra. Det återstår att se.
Tycker alltid att det är lite läskigt att göra MR, för de första så så är det trångt. Gjorde misstaget att första gången jag gjorde MR att öppna ögonen, det gör jag inte om! Fatta o få panikattak där inne ;) O för det andra så blir de så varmt där inne. Skönt att de bara tog 12 min o röntga axeln, med tanke på att de tog 1h och 15 min att röntga hela ryggen.



Kommentarer
Postat av: Sanna :D

Jag gjorde magnetröntgen nu efter min andra skolios-operation. Det var den äckligaste upplevelsen jag har varit med om. Ligga där halvdrogat med överfyllda tarmar och ryggsmärtor = ingen höjdare xD Jag har också problem med axlarna så har nu fått en stimulator från sjukgymnasten för att massera ut låsningen och syresätta musklerna - för att sedan kunna arbeta tillbaka den :-)

2014-04-24 @ 22:39:49
URL: http://mooseplaza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0